Тема 10

Тут ви можете ознайомитись із нашою маркетинговою стратегією. Ми не вважаємо, що її складно було створювати, проте існували деякі труднощі при виборі видів реклами.
Переглядаючи рекламні публікації в газетах та журналах, ми дізнались про наступні види реклами:

  • Інформативна
  • Переконуюча
  • Нагадуюча
  • Імідж-фірми
  • Стимулююча реклама
  • Бізнес реклама 
  • Підкріплююча 
Ми б вибрали інформативну рекламу, адже вона формує наш образ (стиль), повідомляє покупців про товар, його види, призначення, якість, рівень цін, принцип дії. Інформативна реклама особливо важлива на стадії впровадження для формування первісного попиту.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 14

Опитування

Тема 11